donderdag 20 november 2014

T was the night before Christmas

Ik kan het iedereen aanraden........"wandel" eens door je stempels en kijk eens wat je hebt..... Dat heb ik vanmorgen (ja ik had nog geen kaart)  dus ook gedaan en kwam deze tekst stempel tegen, ook nog nooit gebruikt. Dan de rest nog op de kaart........rendier van stal gehaald en twee belletjes omgeknoopt. De randen van de kaart heb ik met goud embossing poeder bewerkt, ik kwam het hier tegen en vond het effect wel erg leuk.  Dit is kaart 35 en doet weer mee met de 52 weeks of christmas.


sentiment: unknown
dies: Memorybox (classic deer)
button twine, bells

13 opmerkingen:

  1. Effe snel....maar wel heel mooie.
    Vaker door je stempels gaan.
    Zou ik ook moeten doen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe mooi simpel kan zijn! Leuke stempel!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybrich, Wat geweldig deze kaart. Eigenlijk heel eenvoudig, maar je moet er maar op komen. PRACHTIG. Groeten Trijntje,.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, dan ben ik voorlopig nog niet uitgewandeld Wybrich!
    Maar dit is wel een hele mooi tekststempel, geeft een leuk effect dat goudembossing randje al met al een prachtig geheel!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mocht willen dat ik die stempel had, keigaaf Wybrich!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart wybrich!
    heel leuk de tekst en het hert er zo voor!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een hele mooie kaart Wybrich!
    Groetjes, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende achtergrond stempel, super kerstkaart heb je er mee gemaakt !
    groetjes Ans
    fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kerstkaartje Wybrich - supergaaf die achtergrondstempel en het staat heel leuk met het rendier - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi! Die achtergrond stempel is erg leuk en dat rendier, de perfecte combi! Crea groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem echt heel mooi! Zo zie je maar.. Je hebt altijd meer dan je denkt!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen