donderdag 3 april 2014

Season's Greetings

Een kaart met een kerstman voor Yvonne haar 52 weeks of Christmas. Papier van Maja Design, de allerlaatste restjes die er nog waren na de papeperbag card van de vorige post. Nu is het dan ook echt helemaal op! Deze kaart is nr 11. Op naar het volgende papier ..............


afbeelding: Maja Design
design papier: Maja Design
sentiment: Hero Arts (season's greetings), MDesign (christmas post)
dies: Quyickutz (round label, photo corners smal), MFT (photo corners), Memorybox (star of wonder)
figuurschaar: fotorand
button twine, pearls

9 opmerkingen:

  1. Haha, zit hier buiten heerlijk onder het zonnescherm komt er een prachtige kerstkaart voorbij....dat kan alleen in blogland volgens mij. Ik vind hem erg mooi, ik hou wel van die nostalgische look. Goed van je Wybrich om dat mooie papier helemaal op te gebruiken, geeft altijd zo'n fijn gevoel vind ik, lieve zonnige groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart weer, Wybrich.
    Groetjes Trudy,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kerstkaart Wybrich - wat een plaatje heb je er weer van gemaakt, ik vind hem echt super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wybrich, wat een prachtige kaart. Het plaatje en papier wat een supermooie combi. Geweldig mooi gemaakt. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wybrich,
    Wat een leuke kaart weer, ik had ook eerst dit plaatje in mijn handen en ben toen overgestapt op de rose, mooi gedaan, met het touwtje en label...
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vintagekaart Wybrich

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige Kerstman en mooie laagjes en fotohoekjes! Leuk ook de ster met parel.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weer Wybrich, een hele mooi plaatje van de kerstman. En het fotorandje maakt het helemaal af. Ik las dat je daar een schaartje voor hebt. Dat ga ik eens onthouden.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen