donderdag 6 maart 2014

Christmas label

Kaart 8 voor de 52 weeks of Christmas van Yvonne. Deze keer heb ik een label gemaakt. Bijna alles was al uitgestanst. Soms heb je wel eens wat meer gestanst dan je nodig hebt, of je komt tot de ontdekking dat het net niet op je je project past en dan bewaar ik het voor iets anders. Zo kwam het nu wel van pas. Restje papier en afbeelding erbij gezocht, stukje twine en hemp cord, charm aan de strik geknoopt. En ook nog van dat prachtige frantage, leuk spul zolang het maar op je project blijft............


afbeelding: Pion design
design paper: Pion Design
dies: Memorybox (blooming poinsettia,  star of wonder, berry sprig), Tim Holtz (snow flurries), Cheery Lyn (french pastry doily)
flower ribbons: MDesign
hemp cord, charm, brad, pearls


14 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is het weer!! Prachtig gedaan Wybrich!
    Dankjewel voor het meedoen met mijn challenge, ondanks de lente buiten!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig nostalgisch ogend label Wybrich, alles past perfect bij elkaar en het geheel komt heel warm over, heel mooi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOh wat is dit weer een mooie Wybrich!!!
    Ook ik heb een doos "gestanst" en daar grabbel ik regelmatig in, heel handig en jaaaaa Frantage is prachtig en vind je overal terug...........gelukkig ook op de creatie *lol*!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wybrich,
    schitterende label heb je gemaakt, mooi alles in de roomkleuren, leuk als je wat stansjes kunt gebruiken, die al klaar liggen en dat Frantage vind ik ook erg mooi, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat frantage is het spatwerk neem ik aan en dat vind ik erg mooi. Het verbandgaas ben ik persoonlijk niet zo'n fan van maar in het geheel vind ik de off-white kleuren erg mooi bij elkaar en leuk dat je op deze manier de restjes kunt gebruiken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend label zo in dat roomwit, leuk dat Frantage had er nooit van gehoord maar nu al een paar keer voorbij zien komen geeft wel een heel leuk effect!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kerstlabel heb je gemaakt Wybrich - je hebt hem weer super samengesteld en dat frantage staat erg leuk - kortom een echt plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel mooi Wybrich.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beauty weer Wybrich

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wie wat bewaart...
    Zo zie je maar dat je met je 'overschotjes' de mooiste dingen kunt maken!
    Ik heb ze in een fotomapje zitten en zie zo meteen wat ik evt. gebruiken kan.
    Super label, Wybrich!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen