donderdag 7 februari 2013

52 Weeks of Christmas- 5

Het lijkt wel of ik alleen maar kerstkaarten maak, maar dat is niet zo. Voor Yvonne haar challenge deze keer een niet zo uitgebreide kaart, een week is zo voorbij en ik wil toch wel graag elke week meedoen. Deze kaart kun je wel in een half uurtje maken...........De grote bloemen lagen al zo lang in de kast hoog tijd om daar dus iets mee te doen en ze passen mooi bij het papier. Knoop met waxkoord erdoor gestrikt, leuke tekst erbij en je kaart is klaar.


design paper: Bo Bunny
sentiment: Stampin Up
circle: Memory Box
flowers: Prima
button, waxkoord

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super!! Die bloemen heb ik ook en nu heb je me meteen op een idee gebracht ;0)
    Erg mooi papier ook, het is een schitterende kerstkaart geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Wybrich. Leuke blikvanger is die grote bloem zo geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart heb je gemaakt!! Mooi papier! Leuk dat je ook deze week weer meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gave kaart zo met die bloem voorop.
    Je gaat lekker zeg.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er prachtig uit...mooie bloem.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen