donderdag 12 september 2013

Kerstkaart 34

Voor kerstkaart 34 heb ik de woodland deer van Memory Box van stal gehaald. Het is een witte kaart geworden met twee stroken die ik met een sterren embosfolder bewerkt heb. Het kraft cardstock en het rendeer (ook van kraft) heb ik met distress inkt bewerkt. Verder geen tierrelantijnen op mijn kaart, alleen een mooi lint, en het rendeer een belletje om de hals zodat je weet dat hij eraan komt! Ook doe ik weer mee met de 52 Weeks of Christmas van Yvonne!


woodland deer: Memory Box
sentiment: Papertrey Ink
label: Quickutz
embossing folder, ribbon, christmas bel, button twine

11 opmerkingen:

  1. Wat is dit hert mooi!! En je kaart is weer prachtig! Bedankt voor het nog steeds meedoen :-)
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Wybrich,

    Dit is echt wel een hele mooie kaart... Denk dat ik pas voor het eerst bij je kom kijken, maar het gaat zeker niet de laatste keer zijn... Ben zelf ook super fan van de Memory-box mallen...

    Liefs
    en tot een volgende keer,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybrich. Wat een MOOOOOIe kerstkaart. Door de eenvoud Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi zeer smaakvol!
    Groeten van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kerstkaartje Wybrich - heel chic en stijlvol - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een SUPER mooi kaartje heb je gemaakt, het hert is helemaal toppy,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart heeft verder ook niks nodig, hij is prachtig zo!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is idd erg mooi Wybrich!

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen