woensdag 16 maart 2011

Moments in Time


Nog een kaartje met een stempel van Moments in Time. Deze kaart gaat volgende week mee naar Jacobi in Drachten als voorbeeld bij de Stempelweek
Ik heb op deze kaart het nieuwe stempelkarton van Papicolor gebruikt. Het is in meerdere licht getinte kleuren verkrijgbaar en het kleurt erg fijn. Hier heb ik de groene variant gebruikt, 't was wel even zoeken naar bijpassend dessinpapier en dat is een vel van Prima Marketing geworden uit de Annalee serie. Verder heb ik de kaart vrij rustig gehouden, een paar roosjes, swirls en lint.

stempel: Moments in Time, dessinpapier: Prima Marketing/Annalee, creatables flower/swirls MDesign, nestabilities, ribbon, pearls

8 opmerkingen:

  1. Prachtig Wybrich, zo fijntjes. En die kleur groen vind ik geweldig! Ik ga eens op zoek naar dat stempelkarton want het ziet er heel mooi uit.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren en wat een mooi ingekleurd plaatje. Toen ik het kleine fotootje zag van deze post, dacht ik eerst dat het een knipplaatje was.
    Echt een feest voor t oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een schitterend kaartje Wybrich.. heerlijk die kleuren..succes bij jacobi volgende week
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Wybrich
    Het is prachtig stempelkarton
    Succes volgende week bij jacobi

    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart weer Wybrich en zulke fijne tere kleurtjes
    Groetjes,Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en ik krijg steeds meer zin in volgende week!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Wybrich wat een superlief kaartje. Zo'n schatje.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje, Wybrich!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen