vrijdag 30 oktober 2009

Award!

Ik kreeg een award!
Maar ....... er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden:

1- Bedank degene van wie je hem hebt gekregen , dank je wel Sigrid!

2- Vertel 10 dingen over jezelf.

Nu ben ik niet zo dat ik veel over mezelf te vertellen heb, maar ik probeer het maar.
1- Ik ben al jaaren aan het freubelen, kan me ook niet voorstellen dat ik niks meer ga doen.
2- Ben gek op mooi papier, dat heb ik overgehouden uit de periode dat ik een origami (Japanse vouwkunst) cursus volgde.
3- Heb een hekel aan huishouden, stel het ook wel eens uit en denk dan : morgen komt er weer een dag
4- Vind het heerlijk om te shoppen vooral op scrapgebied en stempels!
5- Ben erg trots op mijn kinderen en kleinkinderen!
6- Ik wil graag de hele dag altijd zoveel mogelijk benutten, ga daarom ook veel te laat naar bed.
7- Hou niet van de herfst en winter, het voorjaar is meer aan mij besteed.
8- Hou van mooie muziek, radio staat ook de hele dag aan.
9- Ik mag heel graag naar detective series kijken.
10- Lezen, zou het bijna vergeten, wat zou ik zonder boeken moeten!

3 Stuur deze award door naar 9 anderen
Volgens mij heeft bijna iedereen deze award al gekregen, maar degene die hem hebben wil mag hem meenemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten