dinsdag 29 september 2009

Kerst vintage!

Vintage kerstplaatjes, zo nostalgisch , zo leuk en zo schattig!!
Er zijn 4 vellen met hele leuke plaatjes, allemaal kerst en winter dus ik kan nog wel even vooruit.

Voor deze kaart heb ik een vel dessinpapier gebruikt. De rand op het dessinpapier is gestempeld met een randstempel.
De sterren zijn gestempeld en uitgeknipt en daarna ook nog met de randstempel gestempeld

Dessinpapier, afbeelding, sterstempels, zijn van Marianne Design. Randstempel : Inkadinkado



Eigenlijk had ik bij het maken van deze kaart iets anders in gedachten maar dat lukte niet helemaal, en dit is er tenslotte uitgekomen.


Dessinpapier, afbeelding, kerststempels zijn van Marianne Design.

3 opmerkingen:

  1. oooh wat een lieve kaartjes en prachtig papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je weet mijn adres hè!!!

    Ze zijn mooi geworden. Vooral die bovenste.

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Wybrich,

    Per toeval kwam ik op je blog en zag de vintage kerstkaartjes!
    Wat zijn ze supermooi !!
    Mijn vraag is: weet je nog waar je ze hebt gekocht en of ze evt. nog te koop zijn?
    Alvast hartelijk dank.

    Groetjes,
    Berty

    BeantwoordenVerwijderen