donderdag 17 september 2015

Merry Christmas

Kerstkaart 23 en we gaan nu toch wel richting kerst! Deze keer heb ik een kaart gemaakt nav sketch 181 van retro sketches Dat is wel eens leuk, even niet zelf hoeven nadenken. Bijna het laatste stukje van dit kerst papier! Randje achter de afbeelding is een nestabilitie, banner zelf gesneden, houten sterretjes en een lint met touwtje en belletjes! Deze kaart doet weer mee met de 52 weeks to christmas.


afbeelding: bydigitalpaper
design papier: Basic Grey
dies: Nestabilities (circles scaloped)
stempel: Elzybells
stars, ribbon, hemp cord, bells


14 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, Wybrich. Mooie kleuren en alles past weer perfect bij elkaar!
    Bij mij trouwens ook een kerstkaart met deze sketch :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt Wybrich - supermooi van kleur en en samenstelling.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer helemaal geslaagd Wybrich! Ik vind de kleurencombi prachtig!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Wybrich.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is maar weer één woord voor: Schitterend!
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow...wat een schitterende kaart Wybrich....ik vind het echt een plaatje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh.....die is prachtig! Wat een mooi plaatje heb je gebruikt.
    lieve groetjes, Monique DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Wybrich!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig plaatje waar je je mooie kaart rond opgebouwd hebt! super weer!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In één woord: BEELDSCHOON!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie rustige kerstkaart Wybrich, de sketch is duidelijk en de kleuren bij elkaar blijven mooi. Lief plaatje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very pretty! Love the vintage design! Thanks for playing along with us at Retro Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig Wybrich wat schitterend gemaakt volgens de schets. Mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Wybrich,
    ja, we zijn best wel aan de sukkel, ik mag nu zonder mitella, maar heb nog veel pijn aan mijn schouder, mijn man wordt volgende week geopereerd, we hopen er maar 't beste van..
    Mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuke sketch is dat, ik ben met deze sketch ook een kaart aan't maken,
    je plaatje is echt heel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen