donderdag 23 mei 2013

Kerstkaart 18

Kerstkaart 18 heeft niet zoveel  frutsels meegekregen, dat was ook niet nodig. Nu zie je het design paper nog wat zo mooi bij de afbeelding past. 1 vel  uit een blokje, stukje eraf gesneden, omgedraaid, (toch fijn dat het dubbelzijdig is!) Een mooie swirl, twee keer gestanst en aan de zijkant een stukje ervan gebruikt, flower uit de voorraad (hebben jullie ook zoveel flowers??) knoop en button twine. Bijpassende pearls en ik heb ook van dat leuke embossing spul gebruikt.Deze kaart doet mee met de 52 Weeks of Christmas bij Yvonne.


afbeelding: High Tea Design
design paper: Maja Design
dies: Memorybox
flower: Prima
button, button twine, pearls

6 opmerkingen:

  1. Schitterende stijlvolle kerstkaart Wybrich. Mooie kleuren en mooi is het mallentje van Memory Box.

    Hopen bloemen heb ik :( en het ergste is dat ik dan ook nog regelmatig malletjes koop om ze te maken ;).

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart!!! De swirls zijn echt heel mooi! Leuk dat je weer meedoet!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybrich. Wat een prachtige Kerstkaart. Wat super mooi gemaakt. Met de mallen zo. Leuk plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig van kleur, mooi rustig. Ik heb heel weinig bloemen, gebruik ze ook niet zoveel, en zo nodig maak ik bijpassend bij mijn kaart dmv een malletje.Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen