dinsdag 19 februari 2013

Happy Valentine's Day!

Op het forum waar ik lid van ben is het al een aantal jaren de gewoonte om een valentijns kaart naar een ander lid van het forum  te sturen.  Voor mijn kaart heb ik  allemaal verschillende harten gestanst. Het hart van Memory Box paste mooi op de papieren doillie.



heart dies: MDesign, Memory Box, Quickutz
swirl: Memory Box
design paper: Authentique
sentiment: Inkadinkado
leaves: My Favourite Things
paper doillie, flowers, button, button twine, organza lint

10 opmerkingen:

  1. Of het nu een cute kaartje, 3D, stempel of zoiets als nu is...allemaal even mooi bij jou, dat vind ik echt heel bijzonder Wybrich!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww, wat vind ik dit een ongelooflijk mooie kaart Wybrich, alles past zo mooi bij elkaar, prachtig !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt...beeldig !

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg mooi geworden, Wybrich. In gedachten had ik bij deze ook jouw naam genoteerd. Maar da's achteraf makkelijk praten natuurlijk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtkaart geworden Wybrich en de ontvangster zal er zeker blij mee zijn geweest.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een mooie chique Valentijn kaart! Prachtig papier heb je gebruikt en ook hele mooie mallen. Een geweldig geheel!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werkelijk prachtige kaart, een echte "Wybrich" zoveel oog voor detail, kleurencombinatie, kortom helemaal top.
    En ik kan het weten, hij staat hier op mijn bureau te pronken :) Nogmaals enorm bedankt, Wybrich
    xx
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wybrich,
    Het is echt een schitterend kaartje!
    enne.... ik had het geraden ;-)
    Als ik weer eens bij Marga kom, kan ik hem ook nog in het echie zien!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen