donderdag 24 januari 2013

52 weeks of Christmas-3

Een kaart voor de 52 weeks of Christmas Challenge bij Yvonne. Dit is dan mijn derde kaart, niks geen stress en heerlijk ontspannen aan een kaart werken. Voor deze kaart heb ik ook weer restjes design papier gebruikt, eindelijk mijn poinsettia mal van Memory Box uit de verpakking gehaald en ik kwam ook nog een leuke brad (hoekje) tegen. 


stempel: Hanglar and Stanglar
design paper: Making Memories
poisettia: Memory Box
swirl: Magnolia
swirl stempel: Whiff of Joy
color medium: copic markers

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart!! En ja, heerlijk he?? Tijd voor het maken van de kerstkaarten! Bij mij krijgen ze veel meer aandacht zo dan anders! Dan is het productiewerk :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe leuk alle afwijkende ook zijn, voor die traditionele kerstkleuren heb/hou ik absoluut een zwak en dit is weer een beauty Wybrich!
    Dat hoekje vind ik ook prachtig, heb ik nog niet eerder gezien.

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybrich,
    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
    Handig idee hoor om iedere week een kerstkaart te maken en ik vind het helemaal top dat het je lukt!
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een HEEEEEERLIJKE restjes-kerstkaart is dit Wybrich.....SUPER van kleur en gekleurd.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en weer zo'n prachtige kaart, Wybrich, wat kun je mooi inkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig allen heb ik daar nog even geen tijd voor.
    Het is wel een beauty en niet te zien dat het restjes zijn

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Hanglar kaart heb je gemaakt...ze blijven leuk die stempels.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een plaatje zeg!!!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen