donderdag 14 april 2011

Le Jardin #2





Na de label nu een kaart met hetzelfde papier als de label van het vorige bericht.
Ik heb ook nu weer verschillende labels gemaakt en bewerkt met de bijpassende stempels. De vlinder heb ik nog een keer gestempeld en uitgeknipt, daarna iets verhoogd opgeplakt. Langs de zijkant van de kaart is een rand gestempeld, en het kleine bloemetje in de hoek is ook gestempeld en uitgeknipt. Ik ben nog lang niet klaar met dit papier, dus wordt vervolgd!


dessinpapier: Pink Paisley, stamps: Pink Paisley, roses: MDesign, leaves: Crealies

12 opmerkingen:

  1. Dat Le Jardin is wel heeeeel erg mooi en wat jij er mee maakt ook!!!

    Groet, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Wybrich wat is het weer prachtig geworden. Schitterend papier ook.
    Heb een Pink Paisley blokje op mijn lijstje staan voor zondag. Kijken of ik het ergens kan vinden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er schitterend uit....prachtige kleuren heb je gebruikt..top!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Wybrich,
    Wat MOOI, wat MOOI, wat MOOI....sorry maar ik kan het niet anders zeggen ☺☺☺
    Het papier is mooi, maar je moet het wel in de vingers hebben om er dan zoiets MOOIS van te maken.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke dingen maakt jij ! super ! ik denk dat ik even blijf als je dat goed vindt ? heb me maar meteen volger gemaakt !
    groetjes,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben er helemaal weg van, Wybrich!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart! Je label hieronder is ook schitterend. Prachtig papier en geweldig gemaakt!
    groetjes, Marleis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. C'est magnifique, j'adore ! Bravoooo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat pracht van een kaart love de labels gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw wat is ie mooi!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi, Wybrich, prachtig met dat zachte vintage effect.

    BeantwoordenVerwijderen