vrijdag 9 januari 2009

Published!!!

De Hobby Handig 147 het hobbyblad van Nederland ligt in de winkel en raad eens! er staan een aantal (5) kaarten van mij in!
Ik mocht met de nieuwe Eline's flower clearstamps ( Eline Pellinkhof) en het mooie dessinpapier van de Pretty Papers blocs van Marianne Design een aantal kaarten maken.
Wat een uitdaging was dat om er iets moois van te maken, maar het is gelukt! Heel veel flowers heb ik gestempeld, veel combinaties geprobeerd, en dit is het geworden.
Er zijn 4 sets met allemaal verschillende flowers, vlinders en ook een paar flourishes zitten erbij.
Zo super leuk die stempels, die moet je gewoon in je collectie hebben!
Wat een mogelijkheden heb je met die flower stempels, je raakt niet uitgestempeld.
Hieronder laat ik 2 kaarten zien, wil je de anderen ook zien kijk dan maar eens in de Hobby Handig nr 147.


3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat je in de HH staat Wybrich. Gefeliciteerd!
    En helemaal terecht ook, je maakt zulke prachtige kaarten en ze zijn altijd zo keurig netjes afgewerkt. Deze 2 zijn ook weer helemaal top.

    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg Wybrich! Ik zag ze inderdaad in de nieuwe HH. Heel goed gedaan.
    Ik maak een linkje naar je, OK?
    Groetjes, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congrats. These are stunning. I just love the bright colours

    BeantwoordenVerwijderen